2010. június 29., kedd

Megbüntettek

Bár pironkodva ismerem be, rendszeresen nézem az RTL KLUB televízió sikersorozatát a Barátok köztet. Nem fanatikusan, tehát a van jobb programom, lazán kihagyom, mégis a tegnapi este nagyon rosszúl esett, hogy nem nézhettem, mert megbüntettek. Elvileg a büntetés nem nekem szólt és a kitudja hányezer hozzám hasonló nézőnek, hanem az RTL KLUB televíziónak, aki tavaly megsértette a médiatörvényt, ezért a tegnapi estén kétszer másfél óra műsorszünetre ítélt a nagyhatalmú hivatal. Amivel egyetértek, meg kell büntetni,, de kit is??? A nézőt? Mert amennyiben a csatornát akarják megbüntetni, azt lehetne jelentős pénzbírsággal, vagy X ideig tartó reklámmentes sugárzásra kötelezéssel. Persze nem ez az első eset, már írtam is ezügyben érdeklődő e-mailt az illetékes szervezetnek, amire korrektül válaszoltak is és megnyugtattak, hogy 2010-től pénzbírsággal sújtják a vétkező műsorsugárzókat. Megnyugodtam. Álmomban sem gondoltam, hogy az év közepén kell újra átélnem azt az egyébként könnyen kiheverhető csalódást, hogy nem nézhetem a kedvenc sorozatomat.
Hogy miért kedvelem ezt az alacsony költségvetésű silány sorozatot? Mert annyi életszerűtlen bakis, vagy elfuserált helyzet van benne, annyi hiba, hogy ezeken jót szórakozom. Néha elgondolkodom, hogy a stáb ezt pénzért csinálja (mert akkor csinálhatnák jól is) vagy hobbiból?
Persze az RTL humánus volt a sorozat rajongóival, hiszen tegnap leadták a sorozatot, amit mikor láttam a TV-ben, hogy nincs adás, akkor meg is tudtam a port.hu-ról, de akkor már késő volt. Milye jó annak akinek digitális adása van és visszatekerhet! :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése