2010. július 3., szombat

Bogrács a mosogatógépben

Szombaton összejött néhány jó barát a kertünkben, és főztünk egy "kis" gulyás levest. Azaz 20 litert, ezzel avattuk fel az új bográcsot, mert az eddigi 6 literes igen szűk keresztmetszetnek bizonyult az ilyen jellegű összejöveteleken. A feleségem volt a beszerző (áldom az eszét), így engem meglepett amikor megláttam, hogy milyen hatalmas egy ekkora bogrács. Az volt az első szavam, "Ez nem fér be a mosogatógépbe!", de gyorsan megpróbáltam, és befért. Aztán miután a maradékot átszedtük a 10 literes kuktafazékba (ami ettől tele lett! :-) ), ismét elhelyeztem a mosogatógépben és még néhány tányér is mellé fért és szépen elmosogatta a masina. Öröm a köbön.

2 megjegyzés:

  1. Nem semmi vagy, hallod :)
    Nem próbáltam, de már nem is tehetem, mert az én bográcsom, ami nem mellesleg sima vasbogrács, olyan kormos a sokéves használattól, hogy az ajtó felé se mehetnék vele, anya kivágna mint azt a bizonyos macskát szokták...

    VálaszTörlés
  2. Próbáld meg, amikor nincs otthon, kíváncsi vagyok egy olyan őskormossal mire képes a GÉP!?

    VálaszTörlés