2010. július 8., csütörtök

Különös "véletlen" ?!

Minap eszembe jutott gyermekkorom egyik kedvenc játéka, a kis műanyag fényképezőgép, melyben pici színes diakorong volt sok képpel (Balaton és Budapest volt a legtöbben). Az jutott eszembe, hogy mostanában sehol nem látok ilyet, pedig bizonyára örülnének a gyermekeim is egy ilyen meglepetésnek. El is határoztam, hogy kérdezősködni fogok a megfelelő boltokban, de erre nem volt szükség. Hazafelé tartva ugyanis a Keleti közelében egy sarki élelmiszer bolt előtt mentem el, amit kínaiak üzemeltetnek. Most jön az amiért leírom ezt a történetet. Épp elhaladtam az ajtó előtt, mikor belém hasított, hogy bemegyek, nézek valami kis meglepit a mütyürkéimnek. Visszaléptem és bementem. És szinte egy pillanat alatt megpillantottam a kis műanyag fényképezőket egy műanyag dobozkában, 250,- Forintos áron. Az érdekes az, hogy az utcára vetítve pontosan egy-vonalban volt azzal a hellyel, ahol megálltam, hogy vissza lépjek.
Volt nagy örömködés itthon. Pedig ez valami karácsonyi maradék, és hóemberek, rénszarvasok, mikulás stb. képek vannak benne. De nem az a lényeg. Törpicurkáim most a fényképezőgépeikkel alszanak.

1 megjegyzés: